tirsdag 29. september 2009

Vakker sølvplett.

Kaffekanne med fløtemugge ( fløtemuggen kan ikke brukes.Tuten er limt på ) og sukkerskål.
Nydelig til pynt som her.
Kr 350 kr

Dette sølvplett brettet er den vakreste jeg har sett. Og jeg har sett MANGE. Det veier ca 4 kilo. Seriøst !! Det står en inskripsjon på det. Det syns jeg er morsomt, og det var antakelig dyrt, siden det var en spleisegave fra crewet på en båt.
En morsom historie !

Det er stort og står på noen vakkre føtter.


Kr 450 kr. Men det blir antakelig dyrt å sende siden det er svintungt.Men absoulutt verdt det.


SOLGT

2 kommentarer:

Lisas hjem og skatter sa...

ååå, tror jeg vil ha dette altså :) koste hva det koste vil :) for det var svinlekkert!!! ønsker også å kjøpe sølvplett etagefatet, la igjen beskjed i går om at du måtte gi meg ett pip eller gjerne reservere det om du skulle legge ut det :) men, du så det sikkert ikke :)
Jeg kan møte deg på Stjørdal og hente fatet en dag når jeg kjører til Levanger? Bor i Trheim :O)
Men, kan selvsagt betale det før :O)

klem/Lisa

Lisas hjem og skatter sa...

jippi!!! :)