lørdag 7. mars 2009

Fry boots .

Støvletter nr 1.








Dette er de originale "cowboy boots" Det er amerikanske Fry, som er ett amerikansk designer merke som produsere dem.
Skoene er kjempekuule. Til kjole eller trange bukser. Jeg har tom brukt dem med en designer paljett kjole.
Jeg har for mange sko...derfor må disse gå.
De kostet 4200 kr !! ( Lønn til meg selv da jeg var på eiersiden på Frustrerte & Fruer.
De er i str 7 / m . Tror det er 39 i norske skostr. Jeg bruker 38 / 39. Skoene er brukt tre ganger. De er med andre ord ikke gått inn enda.
De fremstår som ny. Ingen riper eller merker i skinnet og vises nesten ikke på sålen at de er blitt brukt.
Fra topp til bunnen av helen er det 42 cm.
Så de er høye.Da mener jeg at de rekker nesten opp til knene mine.
Jeg selger dem for 1200 kr. 3000 kr mindre enn ny pris.
Kjøper betaler porto.
Billige designer boots !!

Ingen kommentarer: