lørdag 28. mai 2011

Velkommen :)

Kjære lesere. har ikke vært noe på denne bloggen på over ett år !! det betyr at jeg har sammlet på masse masse fint.
Jeg gleder meg til å legge ut alt det jeg har. Hadde egentelig tenkt å legge ut alt sammens, ser at jeg ikke har kapasitet eller mulighet. Det som kommer til å skje er at jeg skal "prøve" å legge ut noe hver dag :)

Så liker du gjenbruk og gamle skatter så kan du legge deg til som følger så ser du når jeg legger ut varer.

Hvis det er noe du vil ha som MÅ DU SENDE MEG MAILALLOFIRINA@GMAIL.COM
Dere kan også ringe meg på 47 65 51 31

Det er førstemann som sier at h*n vil ha det det blir reservert til og når pengene er på konto sender jeg Kan også sende på postoppkrav :)
Porto må kjøper betale. Hvis du bor i Trondheim eller i nærheten kan jeg være behjelpelig med å frakte møbler og varer som jeg kan inn i bilen min. Og egentelig er det litt. Kjørte hjem ett spisestuebord med 4 stoler til en kjøper en gang :)

Skal kanskje til Oslo neste helg. Jeg kan ta event ta med varer hvis det blir mange nok som vil det. ( Hvis ikke flyr jeg )Det må være på veien ned til Oslo riksvei 3. Østerdalen eller i Oslo :)
Har laget en side på facebook som heter IrinaStyle by all of Irina HER. Der kommer jeg til å legge ut flere varer.
Blir glad om du liker meg ;)



Håper, håper det er noe som faller i smak :)

Ingen kommentarer: