fredag 6. mars 2009

Her blir det liv !!!

Her skal jeg ikke sitte på tingene. Ny filosofi fra min mann. " Tøm huset eller rømm "
Jeg velger å tømme huset !!
Jeg må jo si at denne bloggen har jeg tenkt på en stund....men, men, har jeg tenkt.
I det siste har det vært en del mennesker innom dørene til nr 5. Huset vårt.

Flere har spurt om å få kjøpe ting, ting jeg bytter ut, og ting jeg har i loft og i kjeller.
Det kan være alt fra designer klær og sko. Til ting som dessverre må flytte pga av en mann!!

Mye av tingene er redesign fra meg. Møbler, lamper, vesker, klær og sko.

Jeg håper så inderlig at dere vil like det jeg legger ut !!

Stor kjærlig klem fra Irina :)

9 kommentarer:

Tovepia sa...

Det var litt av et ultimatum:) Blir spennende å se hva du får hjerte til å kvitte deg med;) Uansett, ha en kjempefin fredagskveld videre!

Mari sa...

ååååå spennende, selv om det er litt synn.., for som du sier, laget med hjertet :-) god fredagskveld til deg min venn:-)

tinemor sa...

Spennende , spennende!!!
Takk for en koselig dag, forresten!
Og for titten i ditt flotte hjem
Klem

Linda sa...

Venter i spenning på Å se hva som kommer for salg her!

Klem fra Linda

Sissel sa...

Rai-rai sei æ bare :)

Julies sa...

Hurra ! NOEN fordeler er det virkelig med å ikke ha noen mann !!

Evami sa...

Skal bli spennede å se hva du finner på og legger ut her:) Mannfolk altså... Men de er samlere de også::)
Ha en flott lørdag:) Klem Eva

♥bagatellar♥ sa...

Venter i spenning:-D Er nok store muligheter for at her dukker opp noen meget interessante objekt:-)

JK sa...

Dette blir spennende!!! Linker med en gang :D