tirsdag 29. september 2009

Barokk stoler for en dronning !!

Jeg selger 2 barokk stoler. De står nå i Stathelle i Telemark, men kommer antakelig oppover til Trøndelag neste helg. Beklager at det ikke er bedre bilder og den fæle blåfargen bak.


Men de står i min brors leilighet og det er han som har tatt bilde av de. Stolene er er i utsøkt stand. Gode å sitte på sier min bror og utrolig bra kvalitet. De har antakelig vært veldig dyre som ny.


Stoffet er i en gullgrønn farge som er moderne nå.

Pris på forespørsel.Send mail
Har de hjemme nå. men disse stolene er virkelig vakkre. Og de er så nydelig i virkeligheten....mye finere enn bildet. Jeg har fått beholde en...så vakkre er de at Demolitionmannen var enig.....han syns de stolene er det beste varpet jeg har gjort og det vakreste...vakrere enn meg tom...den frekke lusa....
En solgt.

Ingen kommentarer: